Paleolivet: Hvad tænker du, når jeg siger "fredags hygge"?

fredag den 2. juni 2017

Hvad tænker du, når jeg siger "fredags hygge"?


Forestil dig det her:

Det er fredag.
Endelig er arbejdsugen overstået..

Den har føltes uendelig lang. (Fordi i har haft så travlt og hverdagen er så fyldt)

Men nu..

.... nu har i fri. Og det er fredag. Fredag aften.

Fredag aften = hygge!

Nu skal det være hyggeligt.
-> Hvad skal der til?
-> Hvordan forestiller du dig, at du kan gøre det hyggeligt?


Hvis mad, drikkevarer eller lækkerier af en slags er involveret i din forestilling, så vil du ikke gå glip af det blogindlæg jeg har skrevet på Overskudslivets blog!

FIND BLOGINDLÆGGET HER
.. og bliv klogere på alle de forskellige følelser vi spiser for at forstærke eller opnå.



God weekend.
Kærlig hulehilsen Malene



PS. Overskudslivet er en del af mit "skitzofrene" liv. På Overskudslivet blogger jeg om sundhed, vægttab og alt det vi kan gøre og tweake for et mere overskuds-agtigt liv. Find det nyeste blogindlæg her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar