Paleolivet: Anmeldelse af Lurch løghakker

lørdag den 8. april 2017

Anmeldelse af Lurch løghakker



Anmeldelser er rigtig tit positive. Eller i hvert fald med en overvægt af det positive.
Men hvad er fidussen egentlig i det? Når vi leder efter en anmeldelse af et produkt, er det jo for at se om andre har været glade ELLER skuffede.

Derfor skal du ikke snydes for min anmeldelse af LURCH løghakkeren.

Jeg faldt over produktet og blev vældig begejstret. Mest af alt, fordi jeg mindes min barndom, hvordan jeg hjalp i køkkenet med at hakke løg.

Med et stykke grej af næsten samme slags.
Det var så sejt!
Ind med løg - trykke trykke - ud med hakket løg.

Hvordan det gik med LURCH løghakkeren, ja det kan du se på videoen her:


PS. Jeg har en BILLIGT til salg :-)

PPS. Flere anmeldelser? Se dem HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar