Paleolivet: Juhuuu, det er for fedt og magisk

tirsdag den 29. december 2015

Juhuuu, det er for fedt og magisk

I dag må jeg dele -
dele fordi jeg er glad og har en god fornemmelse i maven.

Juleferien har nemlig givet mig tid og lejlighed, til at rette det sidste til i min nye e-bog.

En e-bog som jeg har arbejdet på gennem de sidste par måneder.
Mens min familie har været lykkelige test-smagere,  der mente at bogen gerne måtte blive uendelig lang, så længe det var den slags retter!



En e-bog kun med retter til stegesoen.

En e-bog med retter, der smager magisk og er super latterligt nemme at lave, men imponere alle gang på gang!

En e-bog med mad af den slags, der gør vinteren til noget særligt, fordi vi kan varme os med saft og kraft fra langtidsstegte måltider.

En e-bog, der får dig til at hive stegesoen frem af skabet og rent faktisk få den brugt!!!

Æblesvin, citron-vanilie kylling, laks med asparges, pulled beef, okse med tomat og timian - lyder det godt? Det er bare et par eksempler på opskrifter fra bogen.

TILBUD TIL DE HURTIGE


http://eepurl.com/bHQVGjBogen kan blive din, for bare 55 kr.

Hvis du allerede nu ved, at for den pris, der må du bare eje bogen, så har jeg lavet et bestillings-skema lige her:
 JA TAK JEG BESTILLER NU
(Jeg giver pengene tilbage garanti, hvis du ikke er tilfreds!)


Og ellers fortæller jeg lidt mere om bogen og tips til stegesoen til alle på VIP-listen.
Du kan helt gratis komme med på Paleolivets VIP-liste LIGE HER og modtage mails med tips og råd og inspiration til en lettere sjovere sundere hverdag (og få en gratis mini e-bog med 7 lette opskrifter)

2 kommentarer:

  1. Hejsa... Blev lige nysgerrig da jeg så din blog.. Hvor mange opskrifter / Sider er der i din "Stegeso-bog".

    MVH
    Steven

    SvarSlet
  2. Hej Steven. Bogen er på 29 sider. Der er 18 opskrifter med variationsmuligheder, så der burde være mulighed for at lave en ny stegeso ret hver dag resten af vinteren 😀 enkelte af opskrifterne findes også på bloggen, mens andre er helt nye og er blevet favoritter her i huset. Yderlige er der tips til brug af stegesoen, og en grundskabelon til at kaste sig ud i eventyr og sammensætte sine egne retter til nye magiske smagsoplevelser. Samt fri support hvis du har nogen former for spørgsmål. Godt nytår. Malene

    SvarSlet