Paleolivet: November blues og 3. omgang sprød

fredag den 6. november 2015

November blues og 3. omgang sprød


Pew, hvad sker der lige for november?? Måske er det bare mig.

Jeg duer ikke til november.

Min støvallergi driller mig og jeg sover dårligere.
Jeg bliver trist og mister energi, når det hele tiden er gråt
Energi og overskud er bare på NUL.
Og så er mængden af arbejde i øvrigt lidt overvældende, men det er anden historie

Men på mandag starter jeg på min 3. runde sprød.(21 dage til sprødere silhuet*)
Der ryger mere sort the
end grøn juice ned
Og jeg glæder mig egentlig.
Glæder mig til at "være nød til" at træne og drikke mine grønne juice.
(Grøn juice? What? Hvad er det? Jeg har "næsten" glemt det)

Men jeg ved også, at når jeg starter op, så følger jeg programmet.
For DET vil jeg. Det er godt at have et mål.

Og på mandag har jeg holdt 2 ugers deload. DET er lang tid uden at lege med kettlebells (Ok, har måske lige løftet dem 10 gange her og der, men ikke sådan rigtig træning)

Lige nu spiser jeg alt for mange nødder

Og alt for meget chokolade.(hvorfor tror i måske ellers der pludselig var en opskrift på dobbelt chokolademuffins på bloggen?)

Vælger frugt frem for grøntsager.

Orker ikke at ordne grøntsager og snitte for meget.

Og har ikke styr på min mave, så den ofte er oppustet som en ballon og forstoppet og gør ondt.
DET hjælper ikke på energien.
Eller lysten til at spise sundere.

Så alt i alt er der rum til forbedring af min tilstand.


Jeg har ærgret mig lidt over, at jeg sådan er kørt helt skævt, efter mine fine resultater fra 2. runde af sprød (som jeg endnu ikke har fået blogget om, indlægget er ellers næsten færdig, men jeg var ret tilfreds med kropsopstramningen!)

Men jeg har også erkendt, at det hedder LIVET. Og jeg vil leve.

Og være mig.

Og elske min krop, som bærer mig gennem så meget.

Jeg er hverken syg.
Eller overvægtig.
Så resten, det er bare skønhedspletter.

I dag, læste jeg et opslag fra NinaQ på instagram. Der fik mig til at reflektere over, om jeg var god nok til at elske min krop? Værdsætte alt det den gør for mig? Og acceptere den uden fordømmelse.

Jeg ved, at for mig betyder træning især, at blive stærkere.
At have energi nok.
Have kræfter til mine børn, de opgaver der opstår, livet.

Det er da fedt, når maven bliver fladere.
Og måsen mere velformet.

Men kræfterne og energi - det er det vigtige.

Så al den sunde mad, alle de fornuftige valg, al den træning jeg laver. Det er alt sammen dedikeret som en tak til den fantastiske krop jeg har. Og som kan så meget.


Hurra for livet - også selv om det er november.


Bare lige for at vise, at jeg OGSÅ
 fylder sunde ting på motoren :-)
PS.
Hvis du vil følge lidt med i maden og træningen i denne runde 21 dage til sprød, så er Instagram et godt sted. Find mig som malene_fra_paleolivet (Du kan også bare klikke på linket)

PPS.
Vil du inspireres og se eksempler på morgenmad jeg spiste under sprød Silhuet, så hent den lilel pdf med 5 x morgenmad.
JA, send mig den pdf. Jeg vil gerne inspireres>>


*Ved du ikke hvad "21 dage til sprød silhuet" er- kan jeg fortælle det er et kropsforvandlingsprogram af Anna Bogdanova (aktuel med træningsbogen "Veldrejet" og kendt for kettlebelltræning).
Jeg har skrevet om nogle af mine oplevelser i DISSE INDLÆG eller Annas egen beskrivelse her: 21 dage til sprød silhuet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar