Paleolivet: Træning i Annas baldebiks

fredag den 10. juli 2015

Træning i Annas baldebiks

I dag handler det om træning - om kettlebell træning. Og Annas baldebiks.
 Siden jeg i september sidste år droppede min fitnesscenter-træning og begyndte på træning efter bogen "Skyhøj forbrænding" af Anna Bogdanova, har jeg været bidt at træning med kettlebells.

Måske lidt rigeligt vil nogen (fx min mand) mene, eftersom huset er oversået med kettlebells i alle mulige størrelser. De bliver slæbt ud og ind og op og ned - (og nogen gange husker jeg også at rydde op).

Jeg har opdaget, at med et godt program, kan jeg sagtens holde mig selv til ilden og i gang med at træne.  Det var ellers derfor jeg gik i fitness-centeret, troede ikke jeg kunne presse mig selv på egen hånd.  Havde fortalt mig selv. "at jeg ikke var sådan en, der træningsmæssigt formåede at presse mig selv alene"...
SIKKE NOGET SLUDDER
(sig aldrig den slags til dig selv, det bliver bare en selvopfyldende profeti.)

Men det var Annas baldebiks vi kom fra! Det er så moderne, det der med at bygge booty (jeg går dog ikke efter at bygge mere på, jeg har så rigeligt, jeg går bare efter at optimere formen).

Anmeldelse af Annas baldebiks.


Et medlemsskab af Annas baldebiks er det perfekte supplement/fortsættelse til fx træning med udgangspunkt i bogen Skyhøj forbrænding - men du kan også starte din træning her. Stadig væk handler det om at træne 1-1½ time om ugen. Så selv når det er hårdt, er det hurtigt overstået.

Annas baldebiks er et lukket forum med programmer og professionel sparring.

Når man starter sin træning efter anvisningerne i en bog som Skyhøj forbrænding, kan man godt få brug for lidt råd og vejledning. Det kan man til dels få inde på facebook-gruppen: "Inspiration til os med bogen Skyhøj forbrænding".

Men inde på det lukkede fora for Annas baldebiks får du SÅ meget mere!

Du finder bl.a.:
Færdige programmer af 4 ugers varighed tilpasset dit erfaringsniveau
Et månedligt træningstema, så du kan øve og træne en bestemt øvelse og blive rigtig god til den (rigtig god til øvelserne, giver så meget større udbytte, det er helt vildt)
Et månedligt tema omhandlende ernæring i forhold til din træning
Et helt videobibliotek med øvelser
Hurtig sparring og evaluering på dine øvelser, du skal blot filme dig selv. På den måde, kan du får rettet de små fejl og blive bedre uden at skulle ned i fittnesscenteret og finde en god instruktør
Fællesskabet og inspirationen fra andre kvinder der også træner kettlebells.
Alle mulige små sjove bonusting, som du kan kigge på /lytte til /se når du får tid

Fungere det?
Ja for mig fungere det super godt! Virkelig. Jeg synes det er så fedt.

Jeg beslutter mig for et program.
Jeg printer det ud.
Jeg træner efter det i 4 uger
Og så holder jeg deload en uges tid.

Undervejs.
Kommer der næsten altid et par spørgsmål.
Dem skynder jeg mig ind i forummet at fyre af.
Og er det på en hverdag, har jeg som regel svar senest næste dag.
Ind i mellem filmer jeg - og deler i det lukkede forum.
Så får jeg feedback
Og kan rette på min teknik, så det bliver endnu bedre.

Jeg skriver træningsdagbog.
Så jeg hele tiden kan holde øje med hvad jeg lavede sidst
Og sørge for at gøre lidt mere næste gang
Så er jeg ikke i tvivl om hvad jeg skal
Og det er SÅ MÆGTIG dejligt, at se hvordan det går fremad!

Og tager fotos.
Jeg tager også jævnligt fotos af mig selv.
Når jeg ser dem, får jeg først øje på det, jeg endnu ikke er tilfreds med.
Men så sammenligner jeg dem med tidligere foto.
Og kan se der sker noget.
Så nu er min blog endnu engang blevet sådan et sted, hvor jeg viser mig selv i undertøj... Hvilket er ret grænseoverskridende. Men ligesom den eneste vej, til at vise min fremgang. Alles fremgang vil jo være forskellig.
Men her får du sammenligningsbilleder. Så lukker jeg øjnene og trykker på udgiv om lidt :-O
Jeg synes selv det går fremad. Men laaangsomt. Det har jeg efterhånden vænnet mig til, for så længe jeg ved, det går den rigtig vej, så kan jeg godt leve med, endnu ikke at være en sylfide i den bikini....

Herover var min anmeldelse af træningsskolen: Annas baldebiks.
Hvis du slet ikke ved hvad det er, har Anna selv forklaret det her: Om Annas baldebiks.

Har du spørgsmål så kom endelig med dem?

Vil du vide mere:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar