Paleolivet: Jimmis Paleo succes historie

onsdag den 4. februar 2015

Jimmis Paleo succes historie

Her ser i Jimmi

Ih, jeg glæder mig altid sådan til at udgive disse blogindlæg med succeshistorier.
Det er da bare så sindsygt inspirerende, hvad andre har opnået ved at vende ryggen til den "NORMALE" danske kost, hvor vi spiser hvede, sukker og kunstige tilsætningsstoffer, som var det sund og nærende mad.


I dag, kommer historien om Jimmi


Jimmi tabte 25 kg!!! da han omlagde sin kost. Og det var altså UDEN motion. Senere begyndte han at styrketræne og tog 10 kg på igen. Men det var vægt på den gode måde!

Jimmi udtaler bl.a. "Det er som om tåge er forsvundet fra mit sind". Er det ikke fascinerende? Jeg genkender det selv.
Før stenalderkosten var han ofte psykisk nede og følte sig deprimeret!
Læs selv med og se hvad han svarer på mine spørgsmål:

Hvad hedder du og hvor gammel er du?

Jimmi Rose 28 år gammel.

Hvor længe har du spist Paleokost?

Ca 3 år. 2 år 100%

Hvad er din største gevinst ved at spise Paleokost?
Mere energi, Stabil vægt, Større overskud og mindre deprimeret.

Har du fejlet noget? Og hvor længe?
Jeg har tit været meget nede psykisk.


Hvordan helbreder man normalt de udfordringer?
Piller og psykolog.


Hvordan har du fået det bedre? Har Paleokosten haft andre fordele end at helbrede din sygdom?
Det er som om en tåge er forsvundet fra mit sind.


Hvordan har du det i dag?
Jeg har det perfekt i dag.


Hvordan fandt du på at forsøge dig med Paleokost?
Jeg læste om det på nettet og det gav 100% mening.

Har du prøvet, at vende tilbage til normal dansk kost og hvad skete der så?
Nej og det kunne jeg aldrig finde på.


Spiser du 100% paleokost i dag eller er der nogen områder, hvor du falder i engang i mellem?
Ja 100% Det eneste område hvor jeg kan have et svagt punkt er tørret frugt og dadler osv.


Hvis ja, til at falde i, har det så konsekvenser? Kan du fx mærke det på din energi eller dine madpræferencer?
Jeg kan se det på min krop hvis jeg har spist for meget frugt/paleodesserter over længere tid.

Hvordan er omgivelsernes reaktion på dit kostvalg?
Det er meget blandet. Nogle mennesker bliver fornærmet over at jeg spiser anderledes. Selvom de selv spørger ind til det så bryder de sig ikke om svaret.

Får du støtte fra familie og venner eller har du selv mad med, når du bliver inviteret ud?
Min familie er gode til at tage hensyn. Ellers har jeg selv mad med hvis jeg skal til julefrokost eller lignende. Eller undlader at spise.


Hvad er din favorit Paleo ret?
Det er umuligt at svare på.

Hvad er din favorit Paleo-treat?
Cashew Dream cake.

Har du "omvendt" andre i din omgangskreds?
Ja




LÆS OGSÅ
Camillas succes historie
Nynnes Paleo succes historie


Herlig historie ikke?
Har du lyst til at få nyheder fra Paleolivet og en pdf med 7 hurtige Paleo-retter! Du kan tilmelde dig Paleolivets nyhedsbrev lige her: 
Ja tak til nyhedsbrev.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar