Paleolivet: Paleo madplan uge 38

søndag den 14. september 2014

Paleo madplan uge 38


Så er der en frisk madplan klar for ugen. Den indeholder både fisk, kylling, lam, okse, suppe og en gang gæstemad. Måske kan du bruge et par af ideerne?
Jeg glæder mig til de panerede kyllingestykker med bløde løg. Uhmm. Og har i samme omgang besluttet, at jeg jo så kan forsøge at få et mere delikat foto, af den lille lækkerbisken.

Paleo Madplan uge 38

Mandag.

Jeg endte med at lave så mange lammefrikadeller, så der var nok til i dag også. De bliver bare smidt på bordet, med en hurtig gang tomatsalat og en gang pandestegt spidskål med hvidløg og spidskommen. Måske også den mælkefri tzatziki

Tirsdag:

Nam nam - jordskoksuppe.

Onsdag:
Det er virkelig lang tid siden jeg har lavet Kylling og grønt Lo mein



Torsdag:

Den er nem og hurtig - denne torskeret: Torsk i tomat og oliven


Fredag:

Panerede kyllingestykker med bløde løg
 serveret med spiralsalat. Jeg tror bare jeg topper salaten med en god pesto i stedet for dressingen i opskriften:


Lørdag:
Vi skal ha gæster.
Jeg tror vi starter med en svampepate toppet på en gang kernekiks.
Bagefter en steg med ovnbagte rodfrugter og mayodressing

Søndag:

Jeg regner med vi er trætte, så det skal være nemt.
Det bliver zoodles (spaghetti lavet af squash) med kødsovs.

***********Thats it!*************


Ja, det var denne uge. Kig forbi igen på søndag, for næste uges madplan.
Eller kig igennem alle Paleolivets madplaner, ved at klikke på Paleolivets madplaner. (Bliv ikke forvirret over at denne står øverst, de andre er nedenunder!)

PS PS PS...
Savner du også inspiration til frokoster og madpakker. Alle på Paleolivets mail-liste, får tilbudt Paleolivets madpakkebog - en e-bog med over 100 ideer - til en ekstra favorabel pris når den udkommer lige om et øjeblik!  Du får også en velkomstgave i form af en pdf med 7 nemme hurtige Paleoaftenmåltider!
 
Hulehilsen Malene
___________________________________________________________________
PS. Har du set mit RABAT TIP til folk der kan li at træne hjemme!
Der er 10% rabat på alle varer hos   NationGym.dk resten af september, hvis du bruger koden: "Gymtime55".

Se udvalget i kettlebells lige her: Kettlebells alle størrelser
 Rabatten gælder alt - også fx træningstøj: Se træningstøj
og alt det andet trænings-udstyr
___________________________________________________________________
Indlægget indeholder affiliatelinks. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar