Paleolivet: Populære Paleoopskrifter

onsdag den 16. juli 2014

Populære Paleoopskrifter

I dag har jeg samlet et par af bloggens mest populære opskrifter.
Dem som mange kigger på, eller søger efter.
Måske er der en af dem, du ikke har set endnu?

Rucola-pesto
Den er også rigtig god, og haverne er fyldt med rucola på denne tid








Bananbrød.
Det er et elendigt foto, men det smager SÅÅÅÅÅ godt.


Ristede mandler
Jeg ELSKER ELSKER ELSKER dem!







Den hurtige hjemmelavede mayo.
Ja, jeg er faktisk kommet ned under 1 minut når jeg laver den selv!




Kerneknækbrødene
Kan godt forstå de er populære. De smager skønt, er ret handy og kan bruges af både Paleotilhængere, LCHF tilhængere og alle dem der ikke tåler nødder!






Blomkålsmos
Ahmen, hvad kan jeg sige. Den er bare god!

Super nem Pulled pork
Det er en opskrift jeg også selv vender tilbage til igen og igen






Meatza
Alle elsker meatza, har du ikke prøvet den endnu, så kom i gang!



Basisopskriften på Æggemuffins
Du skal scrolle lidt ned for at finde den.






Hvad er mon din favorit Paleo-opskrift?

God sommerferie til alle jer der holder sommerferie.
Hulehilsen Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar