Paleolivet: The Paleo Carrot Cake Smoothie

lørdag den 2. november 2013

The Paleo Carrot Cake Smoothie


Kan i huske, at jeg har talt om en gulerodskage smoothie? En som jeg skulle smage efter min W30? Nu har jeg fundet det, jeg tror var opskriften og afprøvet den. Men jeg justerede lidt undervejs.
Så om lidt får i min version.
Var den god? Oh yearh.. Den var rigtig god. Mums
Smagte den af gulerodskage. 🥕 Tjah, njah, på en måde, men det er jo ikke det samme.

Anyway, så er gulerødder jo sundt og billigt og har en flot farve. Så prøv den!!
Fx når du er ved at dø af eftermiddags-sult eller lækkersult. Eller som sund dessert.

🥕 Gulerodskage smoothie 🥕


3 gulerødder, skåret i mindre stykker
1 frossen banan
1½ dl kokos- eller mandelmælk
1 tsk kanel
lidt vaniliepulver
4-5 isterninger
saft og revet skal af en ½ øko appelsin (eller citron)

Fyld det hele i blenderen og blend til du har en jævn cremet smoothie.
Pynt med kokosmel eller andet der minder dig om gulerodskage.


🥦 Bliv klogere på Grønne smoothies:

Hvis du vil dykke ned i emnet Grønne smoothies, så finder du et langt "Derfor og sådan - grønne smoothie" indlæg på Overskudslivets blog. KLIK HER for at læse Derfor og sådan grønne smoothies.


Er du vild med smoothies der smager godt, selv om der er grøntsager i:

Så tag lige og SE HER!
Hulehilsen Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar