Paleolivet: Whole30 – dag 9. Stadig syg, men on track.

søndag den 1. september 2013

Whole30 – dag 9. Stadig syg, men on track.


Sov godt i nat, men er stadig ikke frisk. Dog ikke syg nok, til at miste appetitten helt. Manden min spiste 4 æg og 1 avokado i morges og udtalte efterfølgende, at han nok havde spist for meget morgenmad. Min det var kl. 6 og han får sikkert ikke sin frokost før kl. 14, så fred være med det.
Morgenmad: Resterne af Paleo Pad thai med and(Mums, hæ, det lykkes mig at gemme den for resten af familien!),  1 frikadelle, ½ avokado. 1 jordbær. The
Frokost: Rester af Meatza og kålsalat (aftensmaden i går)
Aftensmad: Pulled pork. Jeg brugte opskriften, jeg har her http://paleolivet.blogspot.dk/2013/07/den-lette-pulled-pork-med-coleslaw.html  (men stegen blev bare rubbet fra morgenstunden, den lå ikke hele natten – og det smagte fint!!). Spiste med dampet broccoli og hvidløgsstegt bladbeder toppet med friske tynde skiver gulerod.

Status dag 9: Jeg har stadig lyst til lige at spise lidt, når jeg bliver rastløs, men det er SÅ sundt for mig at lade være!
 Mad fylder en del. Både planlægning og tilberedning. Og det ærgrer mig, at det skal være så besværligt, at ”spise ude”.  På fredag skal jeg igen løbe DHL (i kbh) og så er udfordringen der igen. Der bliver købt mad til mig. Men hvad? Og hvor meget skal jeg medbringe? Og hvornår skal jeg lige nå at forberede det? Og hvordan får jeg fedt nok.
I løbet af dagen har jeg følt mig mere og mere rask igen, hjulpet af en lille lur. Kvalme og svimmelhed og utilpashed er aftaget og overvejede endda en lille løbetur, men kunne alligevel ikke samle kræfterne til det. Det må blive i morgen (eller måske en gang træning?).
Manden min kom hjem fra arbejde på sin dag 2 og sagde: ”Orh, hvor ku jeg godt spise 2 store leverpostejmadder!” SMIL

læs om dag 20 her: http://www.paleolivet.blogspot.dk/2013/09/whole30-dag-10-en-dag-med-svingende.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar