Paleolivet: Morgenmad næsten uden æg

fredag den 26. juli 2013

Morgenmad næsten uden æg


Jeg skal øve mig i at spise morgenmad uden æg. Jeg skal nemlig gennemføre en hel måned uden æg. Pew.
Her var så dagens morgenmad.
Kun næsten uden æg, for der er jo æg i mayoén! Hmmm

Grønt, nektariner og kylling/skinke salat med mayo.

Fremtiden bliver nok noget med kylling, spinat og klaret smør i større mængder tror jeg.....
Måske kyllingesalat med en slags avokado-mayo, som fx denne:
http://www.adorasbox.net/2013/05/avocado-mayo.html

Andre forslag der indeholder protein modtages også gerne med kyshånd!
Det med resterne er lidt svært, for de bliver som regel brugt til frokosten!

1 kommentar:

  1. Igen æg i en mdr, hvorfor dog?

    Tun og anden fisk er også en god proteinkilde og er dejligt at spise om morgenen, syntes jeg.

    Den avokado-Mayo lyder simpelthen for lækker, den skal jeg prøve asap (-;

    SvarSlet