Paleolivet: Paleo Madpakker

tirsdag den 30. juli 2013

Paleo Madpakker

Så skal vi snart igang med madpakkerne igen.
Her er en af mine:

Den består af flere ting du finder opskrifter til her på bloggen:
Skinkeruller
Blomkålsmos
Hørfrøbolle
Gulerod
Æggemuffin
Squash
Jordbær

Jeg laver jo ikke alle disse ting på en gang, jeg laver en portion af en ting eller 2 i weekenden og fryser det ned, så jeg kan snupse lidt af hvert til madpakken.
Mosen er rester fra et aftensmåltid.
ELSKER rester til madpakken! (Men har ikke altid nok)

En anden simpel madpakke kan være en salat af forskellige rå grønsager i den ene bøtte og tunsalat i den anden bøtte.
Ved spisning danner grønsags-salaten bund for tunsalaten (altså hældes over hinanden).

 
 
Vil du have endnu mere inspiration til madpakken? Har finder du også opskriften på tun-salaten og et par andre lækre mayo-salater. Så tag et kik her:


Hvis din største udfordring er at finde ny inspiration, så har jeg et godt tilbud til dig!
 
For kun kr 79,- får du mere end 100 forskellige ideer til hvad du kan spise til frokosten.
 
Vil du gerne være ordentlig mæt og veltilpas efter din frokost?
 
Vil du gerne have ungerne til at synes det er sjovt at spise sundt?
 
Vil du gerne have ideer til mad der kan spises med fingrene?
Så er PALEOLIVETS MADPAKKEBOG svaret!
 
PS. Der er tilfredshed garanti eller pengene tilbage!
 
 
 
Bestil
Bogen:
 
 
 
Læs mere:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar