Paleolivet: Dagens frokost

torsdag den 26. januar 2012

Dagens frokost

Dagens frokost var rester af gårs dagens portobello-burges. + Rødkålssalat og lidt agurk. Burgers er toppet med rester af sukkerfri tacosovs+løg.



Jeg besluttede nemlig at afprøve det der "portobello" burger koncept i går, Fandt en bakke med 9 svampe igår og synes pludselig det var økonomisk overkommeligt. Jeg har set konceptet flere gange på de forskellige paleosider og det bliver altid rost, så jeg var forventningsfuld.
Men jeg må sige, at det ikke var et kæmpe hit. Heller ikke hos de børn, der faktisk normalt ELSKER svampe. Det var ok, og alle spiste dem. Måske skulle jeg have krydret svampene lidt mere. Konklusionen er dog at her i huset foretrækker vi løsningen med de der blomkåls/brocolliklatter jeg har skrevet om tidligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar