Paleolivet: FRA HULEKVINDENS DAGBOG 5. Ny favorit opskrift

torsdag den 15. september 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 5. Ny favorit opskrift

29/8.
Man må ikke veje sig hver dag!! Det siger de kloge… vægten svinger jo hele tiden lidt, så engang om ugen eller sjældnere er bedre. Jeg gør det bare alligevel. Kan ikke lade være lige for tiden. Fedt at se vægten stå på 62,7 kg…..
Fedt at man kan tabe sig, mens man spiser kød, og fedt og nødder og har det herligt.

 I går fik vi den mest vidunderlige aftensmad. Gryden blev slikket – drengene elskede det, ja hele familien elskede det. Kan kun anbefale jer på det varmeste at prøve ”Helse-bents” opskrift;
Jeg havde ingen mandelsmør, så jeg brugte en blanding af peanutbutter (ikke helt Paleo ok, men det har jeg altså valgt at beholde i min kost indtil videre), cashewsmør (hjemmelavet, jeg skriver snart hvordan) og tahin.
Billede lånt fra Helse bents side

Mht squashen, så ordnede jeg den med mit juilliene-jern og lod strimlerne ligge på et viskestykke 1 times tid. Havde læst et sted, at det skulle give mindre problemer med væde. Ved ikke om det gjorde en forskel, men det fungede godt.
Hvis i er i tvivl om det kan være godt, så læs folks kommentarer under opskriften!

Til sidst. Jeg har lovet mig selv at offentliggøre dette billede. Jeg har ikke lyst! Men nu gør jeg det alligevel. For at holde mig selv op på, at jeg har et MÅL. Jeg vil af med.. ja de overflødelige ting, der fremgår med al tydelighed, når man ikke gør sig umage med indpakningen. Billedet er fra august:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar