Paleolivet: FRA HULEKVINDENS DAGBOG 4. Fremdrift!

tirsdag den 6. september 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 4. Fremdrift!

27/8: Er stolt af mig selv – modstod de nybagte boller som manden min hev ud af ovnen her til aften. Det duftede himmelsk og jeg måtte virkelig minde mig selv om, at jeg har et mål…
28/8: Har lige målt mig om livet. Måler nu 83 i stedet for 87 som jeg målte tidligere på året, sammen med min bedre halvdel… Vægten siger nu 63 kg.
I morges fik vi ”stenalder”-vafler.  De bestod af snulleret fra juicen-lavningen. (gulerod, æble, squash), 4 æg, 1 spsk loppefrøskaller/ husk , 1 tsk  vinstens bagepulver, 1 banan,
1 spsk kværnet hørfrø, kanel, vanilie, kardemomme, vand, kokosmel, og kokosmælk.
MUMMMSSS….
Jeg er begyndt at spise kål-wraps. Det smager faktisk fantastisk. Har altid tænkt -"Ej, det lyder kedeligt, i forhold til en tortilla", men det knaser skønt.
Rødkål m røget laks og avokado+ grøn salat/tomat


Spidskål med skinke, økomajo, agurk, purløg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar