Paleolivet: FRA HULEKVINDENS DAGBOG 2

fredag den 2. september 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 2

25/8. Har tabt det første kilo og lavet en del ”mærkelig” mad. Det går nu godt og familien spiser det med stor fornøjelse. Jeg får heller ikke min omelet i fred om morgenen. Vi køber æg som sindsyge.
Det sværeste er at skulle ud af huset. Især når det gælder flere måltider.
Kantinen på job er nem, tager bare kød/fisk og en masse grønt og olie. Det har jeg alligevel gjort længe. Morgenmaden medbringer jeg selv når den skal spises på arbejdet, for morgenmaden i kantinen (ja, sådan en får vi også) består af brød, brød og havregryn/cornflakes/musli. Alt sammen FY FY.
 I stedet pakker jeg fx hårdkogte æg, avokado, grønsager, frugt eller æggemuffins.
ANBEFALING:

Lavede Paleo pizza i dag. Familien ÆÆÆÆLSKEDE den. Opskriften er Evas. Find den her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar